sehr

خرید بک لینک
متنفرم از اون آدمِ بخیلی که نه خودش زندگی کرد

و نه اجازه میده من زندگی کنم.

بعد میپرسند چرا کسی رو دوست نداری؟

با این وضعِ انسانیت احساساتمو فدایِ کدوم آدمِ کثیف بکنم؟

حالم از همتون بهم میخوره و آرزو میکنم همتون بمیرید..

فقط من بمونمو اتاقم..همین:)

"MoMent OF My LiFe "...

ما را در سایت "MoMent OF My LiFe " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 18:22

صفحه بندی