و نه اجازه میده من زندگی کنم.
بعد میپرسند چرا کسی رو دوست نداری؟
با این وضعِ انسانیت احساساتمو فدایِ کدوم آدمِ کثیف بکنم؟
حالم از همتون بهم میخوره و آرزو میکنم همتون بمیرید..
فقط من بمونمو اتاقم..همین:)
"MoMent OF My LiFe "...ما را در سایت "MoMent OF My LiFe " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19