وقتی واردِ یِ رابطه شدی،هیچ وقت شخصه دوم رو واردِ رویاهات نکن هرگز از آسمونِ شب و ستاره و ماه و فنلاند براش چیزی نگو چون وقتی آخرِ قصه سر میاد،تو مجبوری از سه چیز متنفر باشی: از خودت از اون واز رویاهات ... +مهم نیست کِ آدما میرَن،حداقل رویاهاتونو واسه خودتون نگه دارید:) اصَن کُلِ زندگی یه رویاست،نمیشه که از زندگی متنفر بود آخه:/